social media

Reklamacje

 

REKLAMACJE

Dbamy o wysoką jakość naszych produktów, ale jeśli otrzymany produkt okaże się wadliwy – masz prawo do złożenia reklamacji.

Czas na złożenie reklamacji

Na zgłoszenie wady masz 6 miesięcy od dnia otrzymania produktu. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Jak złożyć reklamację?

Aby zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami:

W wiadomości prosimy podać:

  • imię i nazwisko,

  • numer zamówienia,

  • opis wady,

  • zdjęcia uszkodzonego produktu (jeśli to możliwe).

Adres do zwrotu reklamacyjnego

Hannah Store
ul. Sokolska 70
40-087 Katowice
Polska

Możesz także nadać paczkę do paczkomatu:
InPost KAT46M – ul. Sokolska 80, 40-087 Katowice
(przy wyborze tej opcji koniecznie poinformuj nas wcześniej mailowo lub telefonicznie)

Nie odbieramy paczek nadanych za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Prosimy o wybór innego przewoźnika lub paczkomatu.

Co dołączyć do przesyłki?

Aby usprawnić proces reklamacji, dołącz do paczki karteczkę z następującymi informacjami:

  • numer zamówienia,

  • dopisek: „REKLAMACJA”,

  • imię i nazwisko.

Czas rozpatrzenia reklamacji

Reklamacje rozpatrujemy maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia lub przesyłki.

Koszty wysyłki w przypadku reklamacji

  • W przypadku uznania reklamacji – zwracamy również koszt odesłania produktu.

  • W przypadku nieuznania reklamacji – odsyłka produktu następuje na koszt klienta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium