Reklamacje
REKLAMACJE
Dbamy o wysoką jakość naszych produktów, ale jeśli otrzymany produkt okaże się wadliwy – masz prawo do złożenia reklamacji.
Czas na złożenie reklamacji
Na zgłoszenie wady masz 6 miesięcy od dnia otrzymania produktu. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Jak złożyć reklamację?
Aby zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami:
-
e-mail: shop@hannahstore.pl
-
telefon: +48 690 417 455
W wiadomości prosimy podać:
-
imię i nazwisko,
-
numer zamówienia,
-
opis wady,
-
zdjęcia uszkodzonego produktu (jeśli to możliwe).
Adres do zwrotu reklamacyjnego
Hannah Store
ul. Sokolska 70
40-087 Katowice
Polska
Możesz także nadać paczkę do paczkomatu:
InPost KAT46M – ul. Sokolska 80, 40-087 Katowice
(przy wyborze tej opcji koniecznie poinformuj nas wcześniej mailowo lub telefonicznie)
❗Nie odbieramy paczek nadanych za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Prosimy o wybór innego przewoźnika lub paczkomatu.
Co dołączyć do przesyłki?
Aby usprawnić proces reklamacji, dołącz do paczki karteczkę z następującymi informacjami:
-
numer zamówienia,
-
dopisek: „REKLAMACJA”,
-
imię i nazwisko.
Czas rozpatrzenia reklamacji
Reklamacje rozpatrujemy maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia lub przesyłki.
Koszty wysyłki w przypadku reklamacji
-
W przypadku uznania reklamacji – zwracamy również koszt odesłania produktu.
-
W przypadku nieuznania reklamacji – odsyłka produktu następuje na koszt klienta.